Sikeres a cégem

Sikeres a cégem

Egy jó fotóval sokkal könnyebb eladni a terméket a Facebook-on

2015. szeptember 24. - BaRob72

 

aetel_vakvarju.jpg

Tudja ezt sok jól működtetett vállalkozás, köztük számos jól menedzselt étterem is, főleg azok, melyek rendszeresen posztolnak ételeikről, fogásaikról képeket a követőiknek, illetve ezekkel a fotókkal hirdetnek is a FB-on.

Az egyik ilyen a Vakvarjú étterem is, melynek egyik „egységét” volt szerencsénk nemrég kipróbálni Budapesten. Azért az egyiket, mert több is van a fővárosban, mára már olyan sikeres. Mi az újlipótvárosiban jártunk, és nem is egyszer, hanem többször is.

Miben áll a sikerük?

Hosszú litániákat nem akarunk írni erről, bár lehetne, inkább a lényeget ragadjuk meg. Először is jól főznek, az ételek rendre ugyanazt a minőséget produkálják. Vannak az étlapon különlegességek is, vagyis úgy is fogalmazhatnánk, hogy a „termékek” szinte mind egyediek. Olyanok, melyek a szoros versenyben némi előnyt biztosítanak az étteremnek. És bár talán már ebből a versenyelőnyből is megélne az éttermet működtető vállalkozás, mégis rendszeresen posztolnak egy-egy fotót valamelyik ételükről a FB oldalukon. A képek, bár látszik, hogy nem profi fotós készíti, mégis abszolút megfelelnek az elvárásoknak, bárki megtekinti a lefotózott ételt, mindjárt csurogni kezd a nyála. A hatás, összhatás így tökéletes, a cég pedig kétségtelenül sikeres, hisz a FB-on állandóan keringő fotók olyan vendégeket is vonzanak az étterembe, akik még nem is hallottak a Vakvarjúról. De újbóli látogatásra készteti azokat is, akik legalább egyszer az étteremben jártak.

A fotó, mint ahogy fentebb is látható, azért egy nagyon jó tartalom, mert önmagában is képes meginvitálni a vendéget, hogy nézzen be az étterembe. Alig kell hozzá szövegként valami kis körítés, gyakorlatilag önmagában is képes az adott terméket vagy szolgáltatást eladni. Az ilyen tartalom előállításához pedig alig kell munka, mert valljuk be, sokaknak blogot szerkeszteni, cikkeket írni, igen megterhelő feladat. Legalábbis sokat hallom ezt cégvezetőktől, amivel csak ritkán értek egyet. Ha valamire időt akarunk szakítani, akkor arra lesz is. Aki fejben nem dönti el, hogy akar-e pl. blogolni vagy FB kampányokat vezetni, az sohasem lép. Mindig csak a körülményeit okolja, hogy miért jutott idáig, magát sosem.

Természetesen bőven akad még más olyan vállalkozás, mely egy jó fotóval szintén el tudja adni magát, gondoljunk csak az ékszereket értékesítő, vagy ruházati termékeket áruló webáruházakra, avagy jól megszerkesztett és profi képekkel ellátott ingatlanhirdetésekre, a variációk száma végtelen.

Ma már bárki készíthet jó fotókat, és előállíthat, illetve posztolhat képes tartalmakat szöveggel együtt a FB-on, hisz minden háztartásban akad egy jobb okostelefon, amivel megfelelő képet lehet készíteni, de ma már jó árban kaphatók professzionális fényképezőgépek is, amikkel aztán abszolút megfelelhetünk az elvárásoknak. Az így összeállított tartalmat pedig hirdetésként azonnal kilőhetjük a Facebookra, ahogy teszi ezt pl. a Vakvarjú is. A hirdetés aztán teszik a dolgát, bővítve az étterem vendégkörét. Ahogy a szárnyas jószág szokta mondani, pontosabban károgni, ezt kárrr lenne kihagyni.

A jó minőségű, jól készített fénykép hangsúlyos elem a hirdetésben vagy a webáruházban, gagyival nem érdemes próbálkozni. Ha blogot vezetünk például, mindannyian tudjuk, mennyire fontos a jó kép a szöveges tartalomhoz. A FB-on ugyanis sokan a fotó alapján kattintanak a megosztott cikkre, így elsődleges, hogy a jó kép kiemelje az anyagot a környezetéből, hisz akkor egyből ráirányul a figyelem, az olvasó pedig már kattint is, szinte önkéntelenül.

Ha átolvasván e sorokat kedvet kapott ahhoz, hogy Ön is blogot indítson, netalántán webáruházat építsen, és megfelelő online marketingbe kezdjen, hogy megsokszorozza ügyfelei vagy vásárlói számát, de nem tudja, hogy kezdjen hozzá, kérje ajánlatunkat, mely ide kattintva érhető el. Mint említettük, kárrr lenne kihagyni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresacegem.blog.hu/api/trackback/id/tr407817158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása